Venteliste

Vil du også gerne have en have...?

Det kan vi godt forstå. Du kan sagtens komme på venteliste, der er ikke nogle krav for dette andet end at du skal have bopæl i Århus Komune, og have lyst til at deltage i fællesskabet her under Ringgadebroen.

Det koster kr. 150 årligt at være på listen og for at blive skrevet op skal du henvende dig i foreningshuset, der ligger som nr. 39 i havegang 2, i åbningstiden med de første kr. 150 i hånden. Se åbningstider i kalenderen under "kalender" Foreningshuset har åbningstider fra April-September. Åbningstider planlægges i begyndelse af foråret.

Da alt vores kontakt til dig foregår via mail, skal du have en mail adresse for at kunne modtage informationerne, har du ikke selv en har du måske en søn, datter eller sød nabo der vil hjælpe dig.

Hvornår bliver det mig?

Det er ikke til at sige hvornår du kan købe et hus, det kommer helt an på hvilket slags hus du venter på, nogle gange sælger vi huse til folk der lige er blevet skrevet op, det skyldes at mange af dem der står i toppen af listen venter på et bestemt hus.

Det er ikke helt til at sige hvor mange huse der sælges om året. Nogle år bliver der solgt 10 haver, nogle år kun 3.

Husene tilbydes i kronologisk rækkefølge, du får altså ikke hurtigere et hus ved at kontakte haveforeningen, virke ivrig, tilbyde at passe formandens have, fortælle om dine fortrindelige haveevner, eller vise interesse på andre måder. Det er faktisk bare ekstra arbejde for bestyrelsen at skulle afvise.

Ventelisten

Ventelisten er sidst revideret den 30. september 2019 Du kan se den ved at klikke på PDF ikonet her: